mércores, 13 de abril de 2016

Talu ye'l mal que fai que sufra (Jordi de Sant Jordi)


Talu ye'l mal que fai que sufra


Talu ye'l mal que fai que sufra
que nun lu creis, valiosa dama,
que, de xuru, lleal vos amo,
y el corazu salme del pechu.

El día que vos vi, contenta,
nel intre en qu'entamé a amavos,
nun fui a alloñar el mio corazu
un res de vós por dala dama.
Creéime qu'otro nun deseyo
nin otru pensamientu tengo
mas solo que yo, puro, pueda
amavos a vós y querevos.

Si vos miento, ruégo-y a Dios
ser acusáu de talos crimes
qu'acabe muertu, apedriáu,
por un xudíu malfadáu,
de mou que lloráu pol martiriu
nun seya yo por xente dalo,
qu'antes me maldigan cruelmente
y vengan cuspime a la cara.

Si vos miento, qu'antes del fin
desespere con fuerte ira,
y alma y cuerpu con Llucifer
demonios mil lleven consigo;
y que nun puedan sepultame,
qu'antes siempre tenga tormentu
y nun tope amigu o pariente
qu'otro quiera que maldicime.

Castiellu d'honor, ruego a Dios
que m'odie y a tolos sos santos
si nun soi fixu y lleal siervu,
que quiero amavos sin ablayu.